10-10-10 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aniek Sengers - WaarBenJij.nu 10-10-10 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aniek Sengers - WaarBenJij.nu

10-10-10

Door: anieksengers

Blijf op de hoogte en volg Aniek

10 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon dia,

Hier weer een verslagje vanuit het land! Curacao.
Vandaag is de grote dag. Er hangen al overal vlaggen van Curacao zag ik.

Ook mijn weekje vakantie is alweer voorbij...helaas, maar vind het ook wel weer leuk om te beginnen!
Ik heb vannacht nog 1 nachtje in het huis geslapen en ga vanavond als het goed is weer terug met alle spullen.
Dat is ook wel fijn hoor, weer wat mensen om je heen.
Verder heb ik deze week lekker niks gedaan, haha. Gelezen, in het zonnetje gezeten etc.
Donderdagavond zijn we met z'n alle wezen stappen bij de Tijd en daarn Bermuda. Gezellig, maar toen we van de Tijd naar Bermuda liepen zijn we helemaal nat geworden, want het was hier weer lekker regenachtig. Dan maar "nat" dansen.

Vrijdag kwam Vato Gonzalez draaien en ook hier hadden we kaartjes voor gekocht. Ik kende hem verder niet zo, maar de muziek was er goed. Het werd ook weer een leuke avond.
Zaterdag gingen we naar de villa. 1 meisje moest nog even langs een laptop winkel, omdat die het niet meer deed, maar helaas is hij echt dood. Balen!
Hierna een mooie "natuur" wandeling gemaakt, op zoek naar een bushalte.
Toen we er uiteindelijk waren zijn we meteen het zwembad ingesprongen! Het weer is hier weet erg heet! Het verschilt echt per dag.

Vanavond gaan we waarschijnlijk naar Otrabanda, ik hoorde dat daar vanavond vuurwerk zou komen. Toch wel leuk om even te kijken. En misschien zijn Maxima en Willem er ook nog wel even ;-)

Verder heb ik eigelijk niet veel nieuws. Saai hé.

Nog 17 weken!

Ayo xxx

  • 10 Oktober 2010 - 16:06

    Hanny En Wim:

    Ja, is het luie leventje weer afgelopen, aan de stage maar weer, tenslotte moeten wij ook werken.

    Veel plezier vanavond en rustig aan hoor!

    Groetjes van ons, XXX.

  • 10 Oktober 2010 - 17:04

    Ria En Chris:

    Heb net naar het journaal gekeken of ik je niet zag bij de festiviteiten maar nee hoor, alleen Maxima en Willem en geen Aniek...
    Hier is het trouwens ook heerlijk weer de laatste dagen, een zwembad hebben we niet echt nodig om af te koelen maar toch! Nou, ga maar weer lekker aan het werk van de week en tot het volgende bericht.
    XXX Ria en Chris

  • 10 Oktober 2010 - 18:34

    Helma En Jan:

    Ja klinkt écht saai hoor; lezen, zonnen stappen, dansen, zwemmen, vuurwerk. Ruilen? Geniet er maar van en weer veel plezier deze week!!! XXX

  • 11 Oktober 2010 - 14:15

    Lara:

    Vato gonzalez? ''Ik kende hem verder niet zo''. Waar heb jij al die tijd gezeten in Nederland dan Aniek?! Haha. Hij draait echt super goed, vind ik dan. Hier is er echt geen reet te beleven, nog steeds dezelfde saaie lessen, mensen & leraren dus geniet er met volle teugen van! Dikke kus

  • 14 Oktober 2010 - 14:58

    Mam:

    Nou Aniek,ken jij Vato Gonzalez niet????
    Lekker warm daar!
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aniek

Actief sinds 16 Mei 2010
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 25896

Voorgaande reizen:

20 November 2018 - 01 Juli 2019

Aussie

03 Oktober 2015 - 27 November 2015

Vrijwilligerswerk Suriname

27 Augustus 2010 - 28 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: