Vakantie en foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aniek Sengers - WaarBenJij.nu Vakantie en foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aniek Sengers - WaarBenJij.nu

Vakantie en foto's

Door: anieksengers

Blijf op de hoogte en volg Aniek

29 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Hi Dushi's,

Ik ben wat vroeger deze week met het verslag. Dat wordt dus volgende week langer wachten voor jullie, haha.

We zijn vandaag verhuisd naar ons "nieuwe" onderkomen voor 1 weekje. Het is hier heerlijk, alleen al door de airco. En een bank!
Het internet is hier ook sneller, waardoor ik foto's heb kunnen plaatsen:

http://www.mijnalbum.nl/Album=P6YZGFGX


Hele link kopieren, dus ook de letters!
Veel foto's van stappen, van stage mag ik helaas geen foto's maken i.v.m. privacy. Ik zal het nog eens navragen.

We blijven hier niet elke dag slapen, want in het weekend gaan we gewoon stappen.
Er zitten hier helaas wel veel muggen. Ook de (dengee?)mug. Als die steekt, word je heel erg ziek. Na 3 keer steken kan het zelfs ergere gevolgend hebben.
Er zijn al best wat studenten door gestoken..en helaas ook ziek geworden.
Over het algemeen zijn er zoiezo veel mensen ziek, ik ben nu ook verkouden??? Achja...het zij zo.

Afgelopen weekend zijn we zondag lekker naar het strand geweest. De zon was er weer een dagje. Zondagavond nog wet & wild gedaan en toen niet te laat naar bed.

Deze hele week heb ik nog stage en dan heb ik vrijdagmiddag om 13.00 vakantie! Even een weekje niks. Nouja, behalve als ik moet werken, maar dat krijg ik nog te horen.
Stage is nog steeds leuk en leerzaam.

Ik ga deze week heerlijk rusten,lezen,zonnen, huiswerk maken, gewoon genieten.
Ik had vandaag een wat minder dagje, maar dat komt morgen ook wel weer goed!! :-)

Helaas gaat mijn lieve huisgenootje Anne al eerder naar huis toe. Zij heeft besloten om al voor de kerst naar huis toe te gaan. Hoewel ik een klein beetje jaloers ben, blijf ik toch nog even hier tot 27 januari.
Ik vind het jammer, want we hebben nog geen problemen gehad. Alleen 's ochtends praten we niet met elkaar, haha. Dan is 6 uur veeeel ste vroeg om een gesprek te beginnen :P

Verder geen nieuwtjes.

Waar blijven al mijn kaartjes, brieven, faxen, kado's, haha!!
Grapje, leuk dat jullie allemaal hier reageren.


Liefs

  • 29 September 2010 - 21:37

    Lara:

    Lekker een weekje vakantie, i'm jealous.. De herfstvakantie hier laat nog wel even op zich wachten en op mooi weer hoeven we hier helemaal niet te rekenen. Maar goed, ik wens je nog heel veel plezier daar & kijk uit voor die enge dengeemug! Liefs, xxxxx

  • 30 September 2010 - 09:59

    Hanny:

    Hoi Aniek,

    wat een gezellige foto's allemaal, ik zou ook wel op stage willen, hihi.
    Rust lekker uit de komende week. Wij doen trouwens ook aan wet & wild maar dan buiten in de regen.
    Geniet ervan en veel groetjes van ons.
    XXX

  • 30 September 2010 - 15:04

    Robin:

    Hee Lieverd!!

    Leuk om je foto's te zien! En je verhalen te lezen! Ik wou dat ik er bij kon zijn!
    Ik zit elke week wel een keer te kijken of er een goedkoop tripje is richting jou! Maar helaas!

    Ik mis onze slappe klets! Je onverwachte maffe opmerkingen!

    (K) Vind jou lief!!

  • 30 September 2010 - 17:31

    Marloes:

    hey aniek..:)
    oow lekker vakantie ja ik heb ook vakantie maar had dat wel liever daar gehouden..:P maar helaas gaat dat niet :S
    doe het rusitg aan en laat je niet pakken door de muggen he;)ik heb un nieuwtje maar dat mail ik wel:P:P mis jou echt heel erg....love you...xxxxxxxxx

  • 30 September 2010 - 18:13

    Pap:

    He Aniek,
    rust maar lekker uit volgende week. Jammer dat Anne al eerder gaat, maar ze is er nog een hele tijd bij. Wat is trouwens wet en wild? Kan ik dat ook nog, haha? Foto's ga ik nu bekijken. Houje!

  • 30 September 2010 - 20:11

    Anne:

    Haai schat,

    Alles goed?
    Gezellig weer zo'n verhaaltje! Hier is het slecht weer en de griep heerst hier ook.

    Had je mn email gelezen?! Onze micheall speelt trouwens in een film die nu in de bios is. Kga er denk ik wel heen, zal hem de groetjes van jou doen:)

    Fijn zeg dat je nu lekker vakantie hebt!
    Jammer dat Anne iets eerder gaat, maar volgens mijn vermaak jij je daar wel;) Ik ben benieuwd naar je foto's ga zo even kijken.

    Meid, geniet lekker van je weekje vakantie!
    Het is hier saai zonder jou:'( Kmis mn befje...

    Love you verry much!!

    Kussss xxxxx

  • 30 September 2010 - 20:12

    Anne:

    p.s Pas maar op met die mug joh, ik wil wel graag dat je ook nog een keer heel terug komt ;)

  • 30 September 2010 - 20:17

    Anne:

    Hahaha foto's zijn echt leuk! Vooral die laatste:
    wazzuuupp!!


  • 01 Oktober 2010 - 10:21

    Hans :

    je zult wel helemaal geen stage hebben .... daarom geen foto's ... alleen vakantie !! hahaha
    geniet ervan groetjes hans en manuela

  • 01 Oktober 2010 - 17:38

    Familie Fransman:

    Hallo nicht!
    We hebben de foto`s is goed bekeken en zien dat het met het feesten wel goed zit..
    Geniet van je vakantie en heb je teveel last van de muggen, laat het ons weten dan komen we je meteen helpen, hihih!
    xxxx ons

  • 02 Oktober 2010 - 17:56

    Mam:

    dipje....?
    kijk naar de demo van F en N.... of naar
    We no speak Americano ft.
    ....en dan worden het "lachtranen".
    XX


  • 03 Oktober 2010 - 15:40

    Bo:

    ANIEKSKE!

    Hoe issie?!

    Ik ben er eindelijk achter wat die site van jou is met je reisverslagen enzo.. dus ik zal ze vanaf nu bijhouden haha!

    Maar het ziet er wel gezellig uit man! Heb je ´t naar je zin?

    Hoe is je stage? Jammer dat je daar geen foto's van mag maken.
    Moet je eigenlijk veel voor school doen, of valt 't wel mee?

    Nu lekker vakantie vieren in Curaçao! Echt relaxed.. Geniet er maar lekker van!
    Hier was het vandaag gelukkig ook best lekker weer, vast niet zo warm als bij jou, maar ik heb ook lekker in het zonnetje gezeten.

    Ik mis je wel in de klas hoor, met je grapjes enzo!

    Maarja, fijne vakantie nog!

    x Liefs

  • 10 Oktober 2010 - 11:22

    Carla:

    Hoi, Het klinkt allemaal goed, Aniek.Nou ja behalve soms de muggen,stroom etc.Maar daar is overheen te komen.Jammer dat je geen foto's van stage mag maken,lijkt me leuk om te zien.Geniet ze en weer de groetjes ook voor Anne. Liefs Carla ( Bogaard)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aniek

Actief sinds 16 Mei 2010
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 25890

Voorgaande reizen:

20 November 2018 - 01 Juli 2019

Aussie

03 Oktober 2015 - 27 November 2015

Vrijwilligerswerk Suriname

27 Augustus 2010 - 28 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: