Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Aniek Sengers - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Aniek Sengers - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: anieksengers

Blijf op de hoogte en volg Aniek

24 Augustus 2010 | Nederland, Wijchen

Nog maar 3 dagen..!!
Nu komt het wel heel dichtbij.
Erg spannend, maar ik ben er klaar voor. ( alleen mijn koffer nog niet )

Ik en Anne vertrekken vrijdag om 13.20 vanaf schiphol richting Curacao.
Wij komen daar dan als het goed is om 22.30 Nederlandse tijd aan...
Daar is het dan 17.00/18.00, dus moeten we nog aan de avond beginnen. We krijgen daar dan ook een barbeque, geregeld door het bedrijf die alles voor ons heeft geregeld ( Wereldstage).
Hierna worden we naar onze huizen gebracht en ik denk dat wij dan vroeg slapen.
Zaterdagochtend moeten we weer naar dat bedrijf toe om alle overige dingen te regelen.

Hierna hebben we lekker niks meer en zijn we van plan om boodschappen te gaan doen en dan onszelf ergens neer te planten op het strand. Zondag zal niet heel veel anders zijn.
Maandag worden we dan individueel naar onze stage gebracht en gaan we daar even kennis maken...ook leuk!

We hebben als we aankomen nog geen internet, maar dat proberen we zo snel mogelijk te regelen.

Ook koop ik daar een nieuw nummer, dus jullie kunnen mij vanaf vrijdag niet meer bereiken op mijn "gewone" nummer. Het nieuwe nummer zal ik binnenkort hier neerzetten, maar liever ook niet teveel daarop smsen/bellen, kost ( ook mij ) veel geld.

Liever veel mailen/hyven/skypen!!!:)

Ik zal jullie missen!
En houd jullie natuurlijk op de hoogte van al mijn avonturen.

XXXXXXXXXXXXX

  • 24 Augustus 2010 - 14:29

    Wim En Hanny:

    Wij jou ook!!

    Liefs en een hele goede reis.

    XXX

  • 24 Augustus 2010 - 18:56

    Jan En Helma:

    Leren we eindelijk eens wat skypen is!
    Ook wij gaan je missen!!!
    Goede reis!
    XXX

  • 25 Augustus 2010 - 17:26

    Tonnie En Anita:

    skypen? Wij zijn al blij dat we kunnen mailen!
    Goede reis Aniek!
    XXX

  • 27 Augustus 2010 - 06:18

    Mam:

    Zo, de koffers zijn inmiddels ook klaar!
    Zit nu, 8.15 uur te wachten tot je komt om naar Schiphol te vertrekken.
    Goede reis, straks en we mailen weer.
    XXXXXXXXXXXX

  • 27 Augustus 2010 - 12:05

    Ellen Sengers:

    Heel veel plezier daar Aniek!!!!
    Ik zal je verhalen blijven volgen op je website.

    Groetjes Ellen x

  • 30 Augustus 2010 - 16:49

    Anne:

    Hey meid! Hoe is het daar? Ik kijk elke keer op je site maar ik zie nog geen verhaaltje?? Hahah ben benieuwd hoe het daar is. Hier niet veel gebeurd. Ik mis je nou al! Kusxxxx anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aniek

Actief sinds 16 Mei 2010
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 25885

Voorgaande reizen:

20 November 2018 - 01 Juli 2019

Aussie

03 Oktober 2015 - 27 November 2015

Vrijwilligerswerk Suriname

27 Augustus 2010 - 28 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: